środa, 22 lipca 2015

Jakie są najlepsze słuchawki do biegania?


Najlepsze słuchawki do biegania to takie, które będą nam dobrze leżeć w uchu nie powodując żadnego dyskomfortu. Słuchawki takie powinny mieć pałąk przytrzymujący je za uchem, by stabilnie trzymać się na uchu.


Najlepiej też jeśli są douszne lub pół douszne ponieważ z takich słuchawek dźwięk lepiej dociera do ucha, a jego jakość też jest lepsza. Najważniejsze jest to by słuchawki nie były za duże lub za małe ponieważ podczas biegania mogą wysuwać się z uszu pomimo tego, że mają pałąk, który będzie je trzymał na uszach, ale nie w ich wnętrzu co skutecznie drażni podczas biegania. Jeśli ma się możliwość warto przetestować różne modele słuchawek do biegania. Jeśli nie, warto poczytać o różnych modelach testowanych przez biegaczy i wybrać coś dla siebie. Jeśli jednak nie ma się większych wymagań co do słuchawek mogą wystarczyć nawet te dołączone do telefonu.

Najpierw jednak trzeba samemu określić czego się oczekuje od takich słuchawek. Wygody, jakości dźwięku? Wszystkiego co najlepsze? Jeśli jest się amatorem biegania ze słomianym zapałem nie warto na początek inwestować w najdroższe modele, ponieważ cena nie koniecznie może stanowić o jakości.

1 komentarz:

  1. Ja biegam i szukam dobrych słuchawek, miałam sony ale jakoś nie sprawdziły się u mnie, przegladałąm za czymś lepszym i znalazłam Xiaomi https://poranaruch.pl/sluchawki-do-biegania-opinie-ranking/ ciekawe jak sprawdzą się w praktyce.

    OdpowiedzUsuń